Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

28 Januari 2011

Karnival Buku Alaf 21

Pada peminat novel pasti maklum bermula 28.01.2011 hingga 30.01.2011 merupakan hari Karnival Buku Alaf 21. Hmm.. jeles aku. Aku nak sangat pergi, oleh kerana dah tinggal kat area selatan tanahair ni bagi aku rasa cam tak berbaloi je nak pergi walaupun potongan harga antara 30% hingga 50%. Ada tak sesiapa yang pergi?


Ehh..apa ni.Nak tau? Kenalah Klik ye.

7 patah-patah kata:

Unknown berkata...

kat mne karnival nie?

Mat Sabu berkata...

Nak pegiii

.::WaNiE::. berkata...

hi kak jieda

boleh tak?

hehehehe

teratai berkata...

ni kalau angah(namia) tahu boleh pengsan kot! Peminat utama novel Alaf 21

apdm berkata...

salam malam isnin =)

menarik, tapi jauh ..tak berbaloi kot p =)


ziarah rakan yang saya follow =)

Tanpa Nama berkata...

saya pergi...mmg berbaloi kalau pegi...murah2 n bnyk aktiviti.....sian awak...

cikgu faezah berkata...

huhu..dah lama tak pergi karnival buku macam nih. rindu rasanya.