Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
05 Januari 2011

Sejuta Cinta Marshanda akan datang di TV3


Salam pagi kepada semua. Semalam aku bercuti kerana menguruskan persekolahan Balqis jadi sementara nak tunggu Balqis dan Irfan balik sekolah, aku tengoklah sekejap rancangan di TV3. Tiba-tiba aku ternampak iklan Sejuta Cinta Marshanda ni akan datang. Ni mesti menggantikan sinetron Alisa.

Oh.. tidak. Kalau betul memang menggantikan Alisa memang confirm tak dapat tengok sebab tayangannya yang tak sesuai sangat untuk orang yang bekerja. Ye la.. pukul 2 tu kan masih ada di opis hu3.. nampaknya terlepas la nak tengok sinetron ni. Dah la sinetron ni aku memang nantikan maklumlah ada Baim dan Marshanda. Lagipun sinetron ni cerita baru. Aku sekarang ni dah suka layan cerita bersiri. Bukan setakat Sinetron je tapi citer korea ke, cina ke semua aku layan termasuklah drama bersiri tempatan kita. Korang kalau nak tengok sinopsis sinetron ni, janganlah segan dan malu klik di SINI ye.

*perempuan sebelah Ashraf Sinclair tu kalau tak silap pelakon yang melakonkan watak Riana dalam Cinta Kirana.Betul tak?''

16 patah-patah kata:

nuriz berkata...

eh baim wong potong rambut ke tu..style khairul fahmi rambut tu hehe

CahayaCintaIlahi berkata...

pelakOnnye hebat2 tak sbr nk tgok hehe ;)

Hezesuze berkata...

haha betul arr stail rambut cam KF huhu

black_mel berkata...

xleh nak tgk...umah sewa xde tivi..huhu..

Cik SHiNJU berkata...

Laku laks Asyrah kat sane yer..

ManjaIxora berkata...

selamat menonton.. hohoho

kak, ada tag utk akak.. jgn lupa dtg blog saya ek.. hohoho

nini berkata...

yg sorang lagi tu namanye Ben Kasyafani..tu pakwe marshanda skrg..sinetron ini yg pertama baim n marshanda berlakon bersama setelah dorang berpisah..x silap ni sinetron baru di tayangkan di indon pd ramadhan thn lepas..

@}--niEra-- berkata...

cm best jer kan?

loLaa_nurafizza berkata...

huhu..sy pon nmpk jgk iklan ni..mcm best..huhu..ala..klu xdapat tgk kt tv..tonotn xleh tgk ker ek?

Wahida Nasution Thakhrim berkata...

suka baim!!

Encik MamaT berkata...

mcm2 cerita... hehe


jom layan
jadikan khairul sebagai teladan

Jieda berkata...

Nuriz ~ haah..skang ni baim wong berfesyen baru dengan rambut pendeknya

CahayaCintaIlahi ~ bestnya dapat tengok ye

Jieda berkata...

Hezesuze ~ agaknya KF tiru baim kot he3

Black_mel ~ suka tengok sinetron juga ye.mungkin boleh tengok online kot

Jieda berkata...

Cik Shinju ~ haah..kat sini rasanya tak banyak dia berlakon

ManjaIxora ~ okay..nanti akak buat ye

Jieda berkata...

nini ~ yup memang baru lagi..sekarang ni ben ngan marshanda dah bertunang pun.

niera ~ nampaknya memang best tapi sinetron ni citer sedih la

loLaa_nurafizza ~ mungkin boleh tengok kot

Jieda berkata...

Wahida ~ same la he3

Encik mamaT ~ macam2 cerita baru best,ada pilihan nak tengok yang mana satu