Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

06 Januari 2011

Keyword Sepanjang Minggu

Salam.. Aku ni memang suka nak tengok keyword yang biasa menjadi pilihan pada setiap minggu. Keyword di bawah ni membuatkan aku betul-betul teruja. Sepanjang minggu ini keyword Bukan Diriku menjadi pilihan. Pada sesiapa yang tak tahu Bukan Diriku tu apa dia, ia sebenarnya ialah sebuah Sinetron Indonesia yang sedang di tayangkan di Astro Ria setiap Isnin hingga Jumaat bermula 6.30 petang. Dan selama ni tak pernah keyword aku mencecah ratusan. Kadang-kadang aku terpikir adakah blog aku ni dah mesra SEO hmmm.. mungkin kot he3.






Walaupun ramai yang komplen asyik-asyik citer Indon je tapi dalam masa yang sama ramai juga yang mencarinya. Nampaknya lepas ni aku kena pandai bermain dengan keyword la kalau nak dapat ratus-ratus camni.

13 patah-patah kata:

ardinihumaira berkata...

whoaa..
best tu kak.. masyukk punya keywords :)

Unknown berkata...

wahhh..banyaknya hintss.:)
hehe...indon mmg layannn.tapi ade jugak cerita leret2 tuh yang best.

Jieda berkata...

dini ~ tu la..happy sangat.bila akak search kat google,blog akak masuk page yang pertama

Jieda berkata...

echah ~ akak pun dah layan sebab banyak citer yang best.

black_mel berkata...

wah..tahniah2...thnx for sharing..

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

wah, congrat's kak:)

mamaarifakeemaisy berkata...

kena pandai bermain keywords eh..hehe..

salam tahun baru 2011 jieda~

anyss berkata...

Salam,
Waaaaaaaa dah hebat tu...tak lama lagi leh jadi otai ;)

Syabassss inspektor syahab!

Jom join;
Kontes Cerita Paling Lawak sedunia

caliph shuriken berkata...

waa.. kali pertama tgk full 5 stars..
congratz ^^

azlina aziz berkata...

Salam ziarah kak. Syahdu pulak pagi2 macam ni, teringat arwah ayah bila saya baca komen akak kat entri saya yang lama2. Hmmm, tak pasti arwah sakit apa tapi saya agak sebab penyakit kencing manis dia. Masa meninggal, memang mudah, sekelip mata. Tersedak dan terus tiada. Tu yang buat tak percaya. Apapun, kini redha dengan kenyataan itu.

Al-Fatihah untuk arwah ayah dan sekalian muslimin dan muslimat. Moga rohnya dicucuri rahmat. Aminnn.

zulkbo berkata...

salam..
pilihan yan tepat..
ramai peminat tu..

blog-tips-kurus berkata...

oooo... macam itu yek? mmm...
kena tiru ni:)

Bee berkata...

waa dasyat lah kak..