Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
08 Januari 2011

Lawak Nazmi di Gelanggang Raja Lawak Malam Tadi


Malam tadi aku berkesempatan tengok Gelanggang Raja Lawak yang ke 5. Boleh dikatakan hampir semua berbakat membuat lawak. Maknanya aku tak boring la tengok Gelanggang Raja Lawak kali ni. Tak seperti tahun lepas aku tak berapa mengukuti sangat.

Dalam ramai-ramai peserta tu yang aku paling gelak sampai sakit perut bila tengok lawak Nazmi. Agak best lawak dia pastu bila Johan dan Zizan kuar lagi bertambah lawak. Mana yang tak berkesempatan tengok lawak Nazmi ni, korang tengoklah kat youtube di bawah ni.



Korang tengoklah lawak tak. Bagi aku lawak juga.

10 patah-patah kata:

b a m b a m ' s berkata...

nazmi kelakor!!hahahah..sayer luper! tp lawak kopi o x paham aper pon...adoyai~!

Jieda berkata...

betul..memang blur habislah lawak kopi o tu

misza berkata...

dalam melawak ada pengajarannya.

iwan_dextrous berkata...

bleh thn jgk..x dpt tgok r smlm..hihih

Dextrous cyber life

Zaiya berkata...

hahaha.. aku lupa aku lupa... ada harapan minggu depan bawa cerita kat kawan2.. aku lupa aku lupa

umialya berkata...

peserta lawak lain, wt x kisah je n asik dok lyn tenet..

smpai le si nazmi.. terhenti drp ngdap bende ni.. mmg lawak tul.. pastu ngan kita lak, asik2 lupa je

udin berkata...

aku luper!!! mmg best mamat ni.. sempoi je.. nama apa tah! arghhh!!! aku luper!!! :D

zulkbo berkata...

salam..
maaflah ye..
tak nampak mana
la pulak yang
lawak..huhu

azieazah berkata...

Berapa banyak lupa daaaaa.... hahaha

Gnesop berkata...

Sop pun suk a dgn dia ni..