Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
15 Oktober 2009

2 perkara yang agak mengejutkan

Jumaat lepas aku dapat berita anak kawan abah aku, kebetulan tinggal setaman dengan aku cuma fasa yang berlainan meninggal kerana kemalangan jalan raya. Dengar ceritanya masa kejadian tu si arwah nak pegi kerja lebih kurang pukul 8.30 pagi. Mengikut kata saksi yang nampak, arwah tu dilanggar oleh van yang dipandu seorang lelaki india yang sedang mabuk sebab sebelum tu saksi nampak van tu dipandu laju dan jalan pun sekejap ke kanan sekejap ke kiri. Lepas je india mabuk tu langgar, dia tak turun tolong pun tapi terus pecut vannya. Arwah ni pula sempat bangun dan minta tolong dengan orang sekeliling tapi tu la ajalnya telah tiba, arwah meninggal dunia di hospital. Innalillah...semoga rohnya di tempatkan di antara orang-orang yang beriman.

Pada keesokan harinya pula aku dapat berita suami jiran yang duduk setaman dengan aku putus jari manisnya kerana tersepit kat lori masa dia nak turunkan barang-barang. Kesian juga bila aku dengar.

0 patah-patah kata: