Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
07 Oktober 2009

Gambar Siput

Masa balik kerja kelmarin ketika aku berjalan dengan penuh keanggunan ke park kereta, aku ternampak si siput ni sedang berjalan dengan penuh kesopanan. Nasib baik la aku tak terpijak ko ye siput. Panjang umur ko.. lalu dengan sengajanya aku snap gambar siput ni untuk aku abadikan dalam blog aku hehehe...

Glamour ko ye siput. Gambar ko masuk internet.

2 patah-patah kata:

Watierman berkata...

Dah lama kan tak tengok siput...asyik duduk di rumah atas angin jer...huhuhu!!Tq sebab berkongsi..takut nanti anak2 tak kenal siput lak kan???

azieazah berkata...

Siput ni pun banyak membantu petani kan? topik Sains ler plak nihhh..