Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
23 Oktober 2009

Dinner Malam Tadi

Malam tadi ingatkan nak masak daging masak merah. Nak tiru dari blog ieta tapi disebabkan daging tu masih keras, aku masak hujung minggu ni je la. Buka kabinet nampak pulak sardin dalam tin. Apalagi.... gambar di bawah ni la hasilnya. Korang layan je la gambar lauk aku malam tadi.

Sardin masak kicap. Senang dan ringkas.

Sambal belacan sebagai pembuka selera.

Ada juga hirisan timun sebagai ulam.
Selamat menjamu selera hehehehe.......

7 patah-patah kata:

dina berkata...

jieda, sambal kau tu dah tengok ke protin dia banyak mana dlm belacannya... hahaha... aku pun nak masak sadin malam ni...

Watierman berkata...

Sardin dengan nasi panas2....ooollaala...

mamalieyna berkata...

hehe..simplenyer..tp sodap tu layan ngn nasi panas2 kan..alola..teringin nk berlauk sardin la pulok..hikhik..

Jieda berkata...

jieda ~ dina

tak tengok pun..yang penting perut kenyang hahaha

Jieda berkata...

kak watie...sedappp hehehe

Jieda berkata...

mamalieyna...sebenarnya masa tu malas nak masak yang lain

ManjaIxora berkata...

samalah lauk kita malam tadi... sardin gak... tp ada telur dadar, takder sambal belacan... hohoho..