Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
15 Januari 2010

Blogwalking

Tadi masa aku jalan-jalan sambil cari makan errr...sambil baca blog, aku terjumpa sebuah blog ni. Dia ceritakan anak kesayangannya yang telah dijemput Ilahi akibat kemalangan jalanraya. Sedih aku baca sebab aku pun pernah mengalaminya walaupun berlainan situasi.

Apapun takziah diucapkan kepada ummiharris sekeluarga walaupun kejadian tu dah sebulan berlalu. Kalau korang nak baca inilah blognya Ummi Harris

4 patah-patah kata:

mamalieyna berkata...

Masyaallah..besarnya dugaan tuk Ummi tu ye..sedih sgt..menitik2 air mata ni baca kisah trajis camna dia kehilangan anaknye..Hope dia tabah lah! Baru td g melawat org meninggal pastu ternmpk jenazah sorang baby dibaluti sejadah..sayu terpandangnye..!

maiyah berkata...

sesungguhnya Allah sentiasa maha pengasih.. ada hikmah disebalik kejadian itu

Syuhada Kamal berkata...

mmg sedih sgt kisah tu..hope mereka tabah menghadapi dugaan drNya...

mummyseri berkata...

Salam kenal n ziarah..yelah kite pon mase jenjalan jumpa kisah ni..mmg sedihkan..tp Allah lebih menyayanginya..