Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
07 Januari 2010

Semoga semuanya berjalan lancar

Pada ketika ini aku tengah dalam debaran. Nak buat kerja tak tentu arah, nak makan pun takde selera kerananya abah aku sedang berada di bilik pembedahan menjalani pembedahan berkaitan tulang pinggulnya. Ya Allah... biarlah pembedahan abah berjalan dengan lancarnya dan semoga abah lekas sembuh.

P/S: Berita terbaru akan diupdate selepas 1.00 tengahari

15 patah-patah kata:

ZIANA ♥ FARREL berkata...

semoga abah k.jieda selamat...sakit ape yerk kat tulang pinggul tu..risau gak sbb kan ziana pn asyik sakit je tulang pinggul ni...

dina berkata...

jieda, aku paham keadaan kau, moga abah kau selamat! aku doakan dari jauh ye

mamalieyna berkata...

harap sumenye berjalan lancar dan selamat..Amin..

Watierman berkata...

Salam Jieda Akak juga mendoakan semoga Abah Jieda selamat menjalani pembedahan dan dipermudahkan segala rawatan susulan buatnya...Amin!

Jieda berkata...

ziana..sebab tu haritu akak sarankan ziana gi check doktor.nanti akak citer dalam en3 yang akan datang

Jieda berkata...

dina..thanks sebab ko memang memahami aku huhuhu

Jieda berkata...

mamalieyna dan kak watie..terima kasih atas doa kalian

ManjaIxora berkata...

semoga segalanyer berjalan lancar... amin..

Dilla Ady berkata...

Semoga abah jieda selamat ye..jgn byk pikir sgt..bykkan doa semuanye berjalan dgn lancar..

Jieda berkata...

manjaixora..InsyaAllah

Jieda berkata...

Dilla Ady..tu la.risau memang tgh risau.dari pagi tadi sampai skang belum kuar dari bilik operate lagi huhuhu

Thirah B.D. berkata...

Semoga abah kak Jieda selamat dan bertambah sihat hendaknya. Amiiinn!!

dah add kak Jieda to my bloglist :)

Jieda berkata...

Thirah..thanks

caluk@cencaluk berkata...

aku doakan semua nyer ok

Jieda berkata...

Caluk..thanks