Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
06 Januari 2010

Kena Tahan

Pagi tadi masa aku nak ke tempat kerja aku kena tahan dengan JPJ. Masa disuruh ke tepi tu sempat gak aku terpikir bila tarikh lesen mati ek. Bila dah ke tepi tu dengan selambanya orang JPJ tu mintak lesen. Lepas dia dah tengok (aku rasa tak sampai seminit pun) dia suruh aku teruskan perjalanan dan dia pulak dengan selamba pergi kat kawan-kawan dia. Aku baru je nak tanya ''laaa...semata-mata nak tengok lesen je ke?''. Poyo betul. Buat membazir masa aku je.

14 patah-patah kata:

HaSue berkata...

Kalau sampai seminit dia tgk lama tuu..hehe..diorg saja nak takut2 org jer tu.bukan nak tgk btul2 pun.ntah2 kite tunjuk lesen org lain pun depa tak perasan sebab tak cek dgn i.c skali,kan...

ZIANA ♥ FARREL berkata...

kdg2 diorang ni suke2 je buat roadblock smp jem panjang...padahal bukan ape pn..teruk kan!!benci..

Jieda berkata...

HaSue..mentang kita ni pompuan yang drive..suka-suka je nak tahan.nak tengok kot samaada mak dara atau anak dara hehehe

Watierman berkata...

Syukurlah...kena tahan yg cam ni..suspen gak tadi..ingat kan sapa lak kena tahan masuk wad ke..lokap ke!! Moga Jieda sihat2 sokmo ya!!

Jieda berkata...

ziana..pernah sekali kat depan danga bay.waktu lebih kurang 3 ptg.hujan pula turun renyai-renyai.jalan memang jem giler,ingatkan ada eksiden ke apa ke rupa-rupanya dorang buat roadblock.dah tau renyai berentikan la operasinya waktu itu.

Jieda berkata...

kak watie..hehehe kena tahan ni banyak maksudnya.suspen ye kak.

mamalieyna berkata...

hehe..tp msti cuak gk eh kena tahan tu.. ^_^

Jieda berkata...

mamalieyna..cuak tu memang perkara biasa

Dilla Ady berkata...

okeh la tuh jieda..sekurang2nye tak le kena saman ke apa kan..legaa..

PUTERA2PUTERI berkata...

jieda...dia nk berkenalan kot...tp malu2..heheheehe..jangan marah aaaaa...nnti kena jual tau.....

dina berkata...

kisah kena tahan ni, aku penah kena tahan polis trafik sal lesen mati n aku merayu kat pakcik trafik aku panggil dia pakcik dgn garangnya dia marah aku..."bila msa saya kawen dgn makcik kamu! Bila buat salah mula ngaku sedara" kasar lak tu... siot jek, dah le ramai masa tu, yg mana kena tahan pun senyum2 simpul tengok aku... dah pakcik tu tua kan, takkan aku nak panggil abang... sampai skang aku panggil polis trafik Tuan Besar...

Jieda berkata...

Dilla Ady..betul tu..nasib baik lesen lambat mati dan pakai tali pinggang keledar

Jieda berkata...

putera2puteri...tu la..dia ingatkan anak dara kot sekali mak dara rupanya

Jieda berkata...

dina..siot je polis trafik tu.kalo laki aku kena tahan dia akan panggil polis trafik tu cikgu.aku pun tak tau apasal tapi bila panggil cikgu tak pula polis trafik tu melenting