Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

15 Jun 2010

Wawwi Matrix Blogwalking

Salam semua.. semalam ketika aku berblogwalking, aku perasan kebanyakan blog dah pasang widget WAWWI ni. Mula-mula aku tak endahkan juga tapi lama kelamaan perasaan ingin tau tu muncul setelah aku membaca entri berkenaan WAWWI ni di blog Dahlia. So, dengan situasi yang masih agak keliru, aku daftar je la. Meh sini nak citer sikit pasal WAWWI ni.

Wawwi Matrix Blogwalking adalah widget yang akan memaparkan URL Blog anda ke senarai Networker blog yang mendaftar melalui blog anda mengikut formula Matrix n x 15 dan juga merupakan sistem Autospillover.

Dengan ini potensi untuk anda mendapat traffik dari aktiviti blogwalking adalah lebih tinggi berbanding aktiviti blogwalking cara biasa. Sebagai contoh jika anda melayari 5 laman web melalui Wawwi Matrix Blogwalking sehari, anda sudah berpeluang mendapat 19525 traffik ke blog anda dalam sehari. Hal ini adalah lebih mudah.

Ini adalah potensi traffik yang boleh dapat jika Matrik anda 5x5

LV1: 5 = 5
LV2: 5x5 = 25
LV3: 5x5x5 = 125
LV4: 5x5x5x5 = 625
LV5: 5x5x5x5x5 = 3125
Jumlah network = 3905 blogger

Bayangkan la kalau sampai ke level 15, tak ke banyak traffik yang korang dapat.

Autospiller pula apabila anda telah mencapai had lebar (width) downline network Level 1 anda, ahli terbaru akan dipindah ke network downline Level 1 anda itu dimana ahli yang belum atau mempunyai network terendah akan menerima ahli baru tersebut secara automatik.

Di samping itu Wawwi ni juga menyediakan point yang kita boleh tukar ke RM. Dengan adanya sistem ni sambil blogwalking sambil tambah duit poket juga. Fungsi mata ni adalah digunakan untuk menaiktaraf lebar atau kedalaman network anda dan juga diguna semasa sebarang pelawat yang klik melawat laman web anda di widget Wawwi Matrix Blogwalking. Semakin lebar atau semakin dalam dalam network anda, semakin tinggi pelawat yang akan datang ke blog anda dan juga semakin banyak nilai mata yang bakal anda perolehi.

Anda diberi 10000 mata permulaan di mana fungsi nilai mata ini membolehkan blogger lain untuk melawat blog anda. Setiap klik unik sehari untuk lawatan ke blog akan dipotong 20 mata (jika upline melihat blog anda) dan dari 5 mata hingga ke 15 mata (jika downline melihat blog anda).



Kepada sesiapa yang nak mendaftar tu bolehlah lihat widget ni di bawah shoutmix aku tu. Hanya masukkan nama, url blog dan email. Semudah abc je hehehe... nak tau lebih lanjut korang bolehlah klik di widget ni di bahagian [TUTOR]. Kat situ memang detail ada diberitau.


9 patah-patah kata:

Nas berkata...

teringin nak grab widget nie...tapi masih kurang jelas....huhu

Syida berkata...

bagus nih!
cepatla jieda dan kita semua kayo lepas nih...hehehe

Jieda berkata...

nas ~ samalah masih kurang jelas lagi

Jieda berkata...

SyidaMislan ~ ye la kan..untung2 boleh beli rumah mainan sebijik ke,keta mainan sebijik ke he3...

Nekmo berkata...

hehe..sy bru buat tadi je..hehe..
tak faham sbnrnyee benda ni kak..hehe...

chenta berkata...

itula..org dh daftar dh..tp kenapa takde link blog org dlm petak tu ek??

nieda berkata...

thank for the ifo..boleh try

syahrilhafiz berkata...

eh best ke benda nih..tgok macam layan jugak nak pasang ah...

[sutera kasih] berkata...

owhh gitu ka..ptotla sy kurang fhm before ni..thanks ekk