Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

05 November 2009

Akhirnya...aku beli jugak

Sebenarnya dah lama aku teringin nak pakai penapis air kat rumah. Maklum la katanya penapis air baik untuk kesihatan. Ia tapis kekotoran-kekotoran yang terdapat dalam air. Apa-apa je la. Satu lagi mungkin masalah kewangan yang menjadi masalah untuk aku dapat penapis air ni.

Raya lepas la punya citer ni. Aku berjumpa dengan kawan lama kebetulan dia jual penapis air jenama Bio Aura. Masa aku pegi beraya ke rumah kawan aku tu, dia cerita juga pasal bio aura ni tapi aku tak fokus sebab aku belum bersedia nak beli lagi. Dah seminggu lepas tu aku saje la search kat google pasal penapis air ni. Aku fikir, mungkin aku perlu ada penapis air ni kat rumah. Lagipun kulit Balqis jenis sensitif. Aku nak mandikan dia guna penapis air ni. Setelah berbincang dengan en suami, dia setuju nak beli. Apalagi..aku call la kawan aku tu. Nak order dulu. Bulan satu nanti baru nak ambik sebab kawan aku tu bagi aku bayar installment tanpa interest.

Setelah berbincang, kawan aku suruh aku ambil bulan lepas tapi aku start bayar bulan 1 nanti. 3 bulan aku pakai free hehehe.....




6 patah-patah kata:

ManjaIxora berkata...

kita genglah... pakai Bio Aura... hohoho..

Jieda berkata...

mazlina.. hehehe..sama pulak

azieazah berkata...

Nanti citer ler perubahannya yg bagus yer... Nak gak tahu...

anyss berkata...

hu hu hu bio aura ya...kat rumah tu ada satu belum pasang lagi. Tak akan pasang selagi ada orang lain sewa kat rumah ni, sebabnya...faham2 ajelah bebudak tak berapa matang ni, suka sangat menjahanamkan harta orang lain tanpa dapat nilai harganya.

Wat iklan kat sini boleh? Sesiapa yang nak beli bio aura tu, bolehlah bagi tau ya...nak jual secara berhemah la pulak sebabnya, akan ambil masa yang agak lama juga rumah aku tu ada penyewa, jadi kesianlah pulak benda alah tu terbiar je tak guna hu hu hu

Jieda berkata...

kak azieazah..okay

Jieda berkata...

anyss..nape tak bagitau awal-awal.kalo tak boleh aku jadi customer ko