Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
17 November 2009

Pesta Buku Alaf kembali lagi !!


Yang ku tunggu-tunggu telah tiba. Pesta buku alaf kembali lagi. Kali ni berapa banyak la novel yang aku nak kirim ye. Seperti yang lepas-lepas aku selalu kirim kat Nadia. Harap-harap kali ni dia pergi kalau tak aku kena cari mangsa-mangsa terbaru hehehe.Tak laaa...aku kena la cari alternatif lain.

Sejak aku tau alaf ada buat pesta buku ni, aku dah tak beli lagi novel alaf kat kedai buku. Aku rasa lebih baik aku beli masa pesta ni. Jimat pun jimat. Nanti aku senaraikan novel apa yang aku nak beli ye....

6 patah-patah kata:

ManjaIxora berkata...

salam jieda, nak tanya pesta buku nih kat ner ek... kat KL ker? sbb saya pun minat gak baca novel alaf nih... serupa plak hobi kita... hohoho..

Jieda berkata...

manjaixora..kat shah alam.

mamalieyna berkata...

hermm dulu suke la kumpul novel2 ni..skrg cam takde masa je..huhuhu..

Nursuzry berkata...

ooowww... ko nak jdkan nadia sebagai mangsa ye
nnt aku bgtau dia eh hehehehe

kali ke 6 aku x pegi, kali ke 7 ni xtau la dpt pegi ke idak.

dina berkata...

kirim2...jgn tak kirim... kang tak dpt diskaun, hehehee...

boleh tak kau buang nombor2 tu? lambat aku nak komen

Watierman berkata...

Salam Jieda..sila senaraikan dan paparkan..boleh akak tompang checklist tu kot2 ada yg belum beli..hihi..org malas nak buat senarai...kena skodeng kat rumah tangga adik2 dia jer...untung jadi kakak kan...hehehe