Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

05 November 2009

Saya Sedang....

Hmm..dah lama tak jawab tag. Sementara tengah banyak perkara yang ''saya sedang'' lakukan, ada baiknya aku jawab tag dari wonderwoman.

8 PERKARA ''SAYA SEDANG''

Saya sedang
melayari internet sambil membaca blog kawan-kawan

Saya Sedang
menyelerakkan meja saya dengan timbunan kertas

Saya Sedang
melipat dan memasukkan bil serta statement ke dalam sampul surat

Saya Sedang
menunggu driver untuk membawa saya ke post opis

Saya Sedang
kesejukan kerana hujan di luar opis turun dengan lebatnya

Saya Sedang
memikirkan nak pergi post opis ke taknak memandangkan hujan makin lebat huhuhu

Saya Sedang
kelaparan sebab lauk kat kantin tak sedap

Saya Sedang
menghabiskan tag yang diberi oleh wonderwoman

8 orang yang saya nak tag ialah:
1. Dina
2. Suzry
3. Kak Watie
4. Ieta
5. Mamalieyna
6. Mazlina
7. Reen
8. Mummy2Haqq

Jawab...jangan tak jawab.

8 patah-patah kata:

ZIANA ♥ FARREL♥ FAREZKY berkata...

:) tq k.jieda..
love u la..aushhh...

mamaarifakeemaisy berkata...

hikhik..leh lak jwb tag ada sambungan :P...banyaknye saya sedang.. :)

Jieda berkata...

ziana.. sama-sama.kena cari masa yang sesuai nak buat tag tu hehehe

Jieda berkata...

mamalieyna..haah,kena sambung.ada kerja sikit yang perlu diuruskan hehehe

azieazah berkata...

Perghhhh fuhhh.. selamat MokYang...:D

Jieda berkata...

mokyang..coming soon.tunggu je laaa hehehe

ManjaIxora berkata...

thanx jieda sbb tag saya... saya dah jwb dah... hohoho...

MuMMy 2 Haqq berkata...

syokkknyee kena tag. Ok! akak akan buat.