Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

04 November 2009

Jumpa doktor gigi

Semalam aku mc (alasan malas nak gi kerja hehehe) sebab aku berjumpa dengan doktor gigi. Sebenarnya gigi geraham atas sebelah kanan dah berlubang. Dari sehari ke sehari aku menahan sakit gigi, last-last semalam jugak kebetulan en suami tak bekerja, aku ajak dia temankan aku pergi klinik gigi. Sampai sana je jantung aku berdegup kencang. Takuttt tapi aku beranikan diri jugak. Masa jumpa doktor tu, sempat jugak doktor sound aku ''lepas tiga bulan baru datang ye''. Aku senyum je la.

Mula-mula doktor dah bius tapi aku rasa bius tu belum meresap sepenuhnya ke gusi aku lalu doktor tu terus cabut. Apalagi...sakitnya.. pastu aku bagitau doktor dan doktor tu injek bius sekali lagi. Haa...pastu tiba-tiba doktor kata dah siap. Aikkk...aku tak sedar pun bila siapnya.

Petang ni aku nak jumpa doktor gigi tu balik sebab aku rasa gusi aku ni bengkak semacam.

8 patah-patah kata:

mamaarifakeemaisy berkata...

eeeii takutnya jmpa doktor gigi..kena cabut pulak..eeeii seriau je dengonye..huhu..

Jieda berkata...

mamalieyna..tu la pasal.dari hari ke hari kumpul keberanian nak gi cabut gigi huhuhu

anyss berkata...

Kalau doktor tu ensem...ari2 pun nak pegi jumpa hu hu hu

Maiyah berkata...

sakit gigi mmg tak sanggup nak nahannya, dah lama tak sakit gigi, tapi elok cabutkan aje

dina berkata...

en laki aku selalu kata dr gigi tu devil dentist (DD) hahahaha... tu sume psl terpengaruh tengok citer Devil Dentist la tu... hahaha

Jieda berkata...

anyss..kena elakkan dari jumpa doktor ensem hehehe

Jieda berkata...

kak maiyah..hisshhh...kalau sakitnya datang rasa cam nak tumbuk je gigi tu

Jieda berkata...

dina..hehehe sampai camtu sekali ye