Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
08 November 2009

Drama

Jumaat lepas aku tengok drama LAFAZ BUKAN MAINAN. Lakonan Fizz Fairuz dan Sariyanti. Mengisahkan sepasang suami isteri hidupnya memang bahagia dan suka bergurau. Satu hari si suami telah melafazkan talak pada si isteri dengan cara bergurau. Bukan talak satu tapi talak tiga. Haa..lepas tu masing-masing tak leh terima. Baik si suami dan si isteri da jadi orang gila talak. Akhir cerita barulah mereka boleh terima jodoh mereka setakat tu je dan si isteri berkahwin dengan kawan lamanya. Best drama ni. Bagi aku lain dari yang lain. Realiti kehidupan tak mustahil perkara begini berlaku.

4 patah-patah kata:

pija5120 berkata...

salam jieda...
salam perkenalan dari saya

mcm best je drama tu. tak tengok plak... mmg tak mustahil berlaku kan??? minta dijauhkann...

maiyah berkata...

tak tgk drama tu, tapi org zaman skrg mmg bik mudah perkara camtu, elok gak drama tu bleh bg iktibar pd suma

mamalieyna berkata...

ohh ye ke..tk tgk pun..kite mmg suke tgk drama ni, kengkadang leh jdkan pengajaran kan..huwaa..Talak mana leh main2 kan..

azieazah berkata...

Dulu pernah juga ada drama lebihkurang gini. Rasanya masa tu Jalil Hamid dgn Fauziah Nawi agaknya.. Dah tua-tua tetiba terbercerai talak tiga..

Kecoh anak cucu.. Aparrrraaaa...! Sebab tu, berfikir dulu sebelum berkata..

Terimakasih berpesan-pesan...