Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
05 November 2009

Sape nak tolong??




Aduhhh...penat pulak harini. Sempat tak nak settlekan sebelum pukul 5.45 ptg ni. Ada tak sesape yang tolong??? Cepat la...aku bagi upah RM2 hehehe......

12 patah-patah kata:

Watierman berkata...

Buat apa..Akak tak dak kerja...tapi takkan RM2 je...kasi up la sikit...nak buat duit raya ni.... Baik akak juai kek lapis....dah ada customer tau...jgn terkejut...!!!

maiyah berkata...

bleh.. akak bleh tulung, mmg takde keje nih

Sulela berkata...

Aku tolong tengok, boleh la...harharhar

mamalieyna berkata...

bleh3x.. tolong dr jauh je ek...tolong utk mintk tolong..like this, 'Tolooooooooogggg..!!!!"..ihiks..

Jieda berkata...

kak watie..saya nak mintak,taknak beli boleh tak? hehe

Jieda berkata...

kak maiyah..takpe la kak.dah habis pun.

Jieda berkata...

sulela..agak dah huhuhu

Jieda berkata...

mamalieyna..kuatnya mamalieyna jerit hehehe

MuMMy 2 Haqq berkata...

tak dapek nak nolong...:p

Jieda berkata...

arni..tak dapat la rm2

anyss berkata...

Alahai...nape meja ko ni nampak macam tak bersepah pun, Jieda. Betul ke ko tengah cibuk tu, macam wat2 cibuk je hu hu hu

Jieda berkata...

anyss..kan dah hujung tau ni.paham-paham je la heheheee