Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
02 November 2009

Huwaaa....ovenku rosak

Jumaat lepas, aku cari resepi kek dari internet. Jumpa pulak resepi Kek Marble Susu dari blog mamafami. Senang je resepinya. Aku dah plan hari sabtu aku nak buat. Kebetulan ibu mertuaku tinggal kat rumah aku buat beberapa hari. So, balik dari kerja haritu aku tengok oven aku dah bertukar tempat. Takpe la..en husband tolong kemaskan sebab aku ni memang suka letak barang merata. Pagi sabtu pulak saje onkan oven tu. Nak tengok button merah tu menyala lagi atau tidak, maklum la masa buat kek tiga kaler tu kan oven tu buat hal TETAPI...bila aku peratikan dah tak nyala lagi atau dalam pendek katanya oven aku dah ROSAK.

Sebenarnya oven tu pun bukan kepunyaan aku tapi abah aku yang punya. Aku pinjam masa puasa haritu, maklum la semangat nak buat biskut raya berkobar-kobar tapi akhirnya biskut tunjuk jugak yang terhidang kat atas meja. Habis la... aku tak berani lagi nak bagitau oven dia dah rosak. Nampak gayanya bonus tahun ni aku kena beli dua oven la.

6 patah-patah kata:

Watierman berkata...

Uish..2 oven..jeng..jeng..jeng..Jeida...wat kek kukus ...tak payah guna oven...

anyss berkata...

Mmmmm ciannya...beli terus 2 ya. Ko kan rajin masak kek. Jangan lupa lak kuriyer ke Bangi hu hu hu

maiyah berkata...

beli 2 dpt 1.. ekeke

mamalieyna berkata...

hehe..dia nk suh belikan oven baru tu, satu utk ayah, satu utk diri sndiri..hehe..semangat ee buat kek..kite lak simpan je oven kt umah tu..nak ke, kite jual kt awak jelah, hehe..hadiah kawen dl..sayang nk guna, tu yg simpan je..kehkehkeh..mls nk membuat kek ekceli.. :P

dina berkata...

kehkehkeh... oven rosak ye, tu dia suruh kau beli baru le tu... abah kau punya lak tu, cemana abah kau nak wat kek tahun depan ni? beli cepat le, aku nak tengok kek marble susu kau..

azieazah berkata...

Wahh untung gak ler bleh tunggu bonus...:D Kalu dah beli 1 untuk sendiri, tahun depan mesti banyak biskut raya kan?