Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
22 Mac 2010

Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

Aku rasa ramai kot yang dapat email ni. Aku pun tak tau bila kemalangan ni terjadi tapi itulah kekuasaan dari Allah yang aku nak tunjukkan di sini. Kemalangan ngeri yang melibatkan 5 buah kereta dan sebuah kren yang telah terbabas lalu merempuh kenderaan yang sedang melalui jalan ini dan kenderaan yang sedang berhenti di lampu isyarat...
















Jika dilihat dari keadaan kereta tu mesti kita akan menganggap pemandu tu berdepan dengan kematian tapi kuasa Allah tiada sesiapa yang dapat menandinginya. Akhirnya ibu yang sedang mengandung tu dapat diselamatkan tanpa kecedaraan parah.

18 patah-patah kata:

FCUKZBLOG berkata...

subhanallah

Siti berkata...

huhu...syukur..selamat yer..yer la kalau tgk keadaan tu mmg tak sangka la panjang lagi umur ibu tu kan...qada' n qadar Allah..

.::WaNiE::. berkata...

betul betul kalau tengok mcm tak selamat

alhamdulillah, selamat jugak

si para para berkata...

berpantang maut sebelum ajal..err betul ke ayat tu..
tu la..selagi belum sampai waktu...
takkan cepat atau lambat walau sesaat...



seperti mati hidup kembali...

shi3la berkata...

salam kenal dr sayer

zeqzeq berkata...

Al-QAdar

✿bieyra dhamira✿ berkata...

masyaallah...kuasa tuhan...

|| NaFiRaa || berkata...

maha kuasa tuhan... bende yang kita rasa mustahil pon boleh berlaku kan..

DaHLia berkata...

huhuh jieda...memula saya tgk, rasa mcm sedihnya//hampir nk kuar air mata dah..last2 air mata syukur kuar..alhamdulillah ibu dan anak selamat :)

zaiMi berkata...

ngerinya kemalangan tu. kalau tengok dari kereta tu memang ingat orang kat dalam tu dah tak ada dah. tapi kuasa tuhan. takkan maut sebelum ajal.

aman al-kempasi berkata...

miracle...subhanallah

sweeTSour berkata...

wah dashatnya...tp 2 semua kuasa Allah...

pengumpulblog berkata...

Subhanallah....Tuhan itu maha kuasa. Semoga kita mendapat pengajaran dari apa yang berlaku. salam perkenalan juga kak Jie....

ifti berkata...

tuhan masih menyanyangi dia..kalu tgk keta mmg driver dia meninggal tp kuasa tuhan sape yang tahu

Azizwan berkata...

fuh! tgk pd gambar memang dahsyat.. tp kuasa Allah sape yang tahu..

tuah janin dalam kandungan..

r0sLiNa berkata...

kuasa tuhan..nasib baik hidup lagi

nn berkata...

alhamdulillah. memang miracle!

aCik GeE cHoMeY berkata...

ada dapat email nie...sian kan...tapi nyawa ibu 2 panjang....semua keajaiban dari yanG esa...:-)