Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
05 Mac 2010

Kes Dera Lagi

Tak habis-habis kes dera sekarang ni. Dah berlanjutan pulak. Kes dera kali ni melibatkan seorang kanak-kanak berusia 18 bulan didera oleh jirannya kerana si jiran tu cemburu dengan ibu bapa mangsa telah mempunyai anak sedangkan suspek belum ada anak walaupun telah lama berkahwin. Si jiran yang kejam tu pula tergamak mendera anak jirannya dengan memijak sehingga mati akibat kecederaan dalaman yang serius.

Bangang betul.. kalau jeles sangat cederakanlah diri sendiri. Ni tak... kesian budak kecil tu yang jadi mangsa. Kat mahkamah nanti pun takyah nak bicara lama sangat. Biar jatuh hukum terus.

Nak baca cerita penuh korang klik kat SINI

10 patah-patah kata:

Siti berkata...

huh..ada gak kes gini..sabor jer la...

mamalieyna berkata...

macam bermusim pulak kes2 macam ni kan..sedeh tul! sgt kejam jiran ni..!

ZIANA ♥ FARREL berkata...

betula cakap mamalieyna tu, dh macam tgh hot trend plak dera pijak2 ni.dh macam marah nyamuk kelambu yg kena bakar.tp i xbrp eranla sebab 'leking' yang buat.tah2 tgh mabok kot dia buat tu. klu org Islam mmg i marah sgt! Dh macam xde bljr agama!huh..*tetiba emo..

Jieda berkata...

Siti ~ kes macam ni memang ada kat mana-mana.Ni sikit je yang diselongkar..ntah-ntah banyak lagi kat luar tu

Mamalieyna ~ tu la kan,perasan tak kalau kes buang bayi,berhari-hari cerita buang bayi,kalau eksiden pun camtu juga.memang kejam giler la.

Ziana ~ sebab kita sama-sama ada anak.tu yang ter'emo' hehehe

maiyah berkata...

x berhati perut tul le, jgn le wat bebudak camtu

Jieda berkata...

kak maiyah ~ kerana ikutkan sangat perasaan cemburu,terimalah padahnya.

ASaDa RyutaRo berkata...

uhhh!! ape la dlm fikiran diorang ni yg dera anak org???

baik2 dak tu x kaco org pun..

Jieda berkata...

ASaDa RyutaRo ~ ntahlah ye.tak tau la apa nak jadi dunia skang ni

black_mel berkata...

dulu kecoh kes dera anak sendiri..sekarang lagi best..dera anak jiran..dh pelik2 dunia akhir zaman nie..

Zoul berkata...

aku tak paham lah.. budak kecik pun nak dera.. kalau rasa nak dera sangat tu.. deralah pokok nangka ke.. busut jantan ke.. kan boleh..