Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
18 Mac 2010

Traffik pulak

Salam semua.. disebabkan semalam aku dah post pasal buffered harini aku nak tunjuk korang traffik aku yang boleh membuatkan aku bangga pada diri sendiri.


Dari hari isnin lepas aku banyak menghabiskan masa dengan blogwalking *nasib baik kerja aku tak bertimbun* dan hasilnya traffik aku telah naik ke 200++. Maklumlah aku ni kan baru je berkecimpung dalam dunia blog. Dengan peningkatan camni telah menaikkan semangat untuk aku terus berblogging dan berblogwalking.

Sebenarnya aku nak ucapkan TERIMA KASIH kat korang semua kerana sudi juga masuk ke blog aku yang tak seberapa gah ni. Bak dalam katun wonderpets *apa yang penting... KERJASAMA*

Sekian..terima kasih.

6 patah-patah kata:

Salmia berkata...

wah wah.. tingginye trafik die.. keep it up kak!! hehehehe

zaiMi berkata...

bangganya kalau dapat trafik banyak macam tu jugak. ni asyik cukup makan je.

Jieda berkata...

salmia ~ insyaAllah..akak cuba kekalkan traffik ni

Zaimi ~ yang penting kena rajin blogwalking.

p3perak berkata...

huh.. x pernah sampai 200+ view utk sehari..
hukhuk

Jieda berkata...

p3perak ~ takpe..masa mula-mula dulu pun nak dapat 10 orang pun susah..skang ni bila dah rajin blogwalking baru la traffik boleh jadi banyak camni.

si para para berkata...

kak..ajar nuff....