Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
09 Mei 2010

Wasiat telah ditunaikan

Salam malam.. sesi untuk menerima wasiat telah bermula. Dah 4 ekor lembu berjaya aku kumpulkan. Nasib baiklah kandang belakang rumah cukup untuk 4 ekor ni berteduh sebelum dibuat kenduri hehehe....


1. Thanks and link the person that gave you the cow
Terima kasihlah buat RERAMA, EIKASYAZA, PUPUT dan ADY sebab beri wasiat ni kepada saya.

2. Bagi balik wasiat ni kat 7 blogger yang paling active atau 7 yang paling tak active.
Nak bagi kat yang aktif je la
1. Fadzihani - http://hanilentik.blogspot.com
2. Mazlina - http://manjaixora.blogspot.com
3. Syuhada - http://syuhada-mylife.blogspot.com
4. Mia Liana - http://mialianas.blogspot.com
5. Zulkbo - http://zulkbo.blogspot.com
6. Norfazidah - http://me-myself-chomot.blogspot.com
7. Uncle - http://unclepunyablog.com

3. Bagitau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat.
Kepada 7 blogger yang terpilih, wasiat yang korang dapat ni datangnya dari Orang Kaya Kampung Sepening Lalat.

4. Cerita 3 perkara apa yang anda selalu wat sambil tengok tv
1. minum
2. pegang hujung rambut
3. peluk bantal

5. Bagitau 3 makanan pelik yang pernah anda makan
Jeruk jerami cempedak *dah lupa la namanya*

6. Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat Facebook
Hanya 66 orang je.
Bukti disertakan hehehe


7. Camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe .. kat mana??
kat tempat kerja yang sama 13 tahun yang lalu

Okay.. akhirnya settle gak wasiat ni.

7 patah-patah kata:

zulkbo berkata...

salam..
lepas lembu tu kita
aqiqah..buat makan2
amacm?

aduka berkata...

sikitnye rakan facebook..
huhuhu..
=P

ASSOYFINGER67 berkata...

Tahniah dapat lembu..ehhh salam jieda..jaga baik2 jgn bagi ia tengok web red BadBoy..hehe

Jieda berkata...

zulkbo ~ jangan lupa sempurnakan wasiat tu ye hehehe

Jieda berkata...

ASSOYFINGER67 ~ ehh..nape pula ye

Jieda berkata...

aduka ~ sebab sikit 1.saya tak berapa aktif dalam facebook dan yang ke 2.saya hanya terima kawan yang memang saya selalu hubung je

.::WaNiE::. berkata...

kak buat daging blackpepper sikit kak ahahahhaha