Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
08 Mei 2010

Blogku Diterjah???

Assalammualaikum semua...

Blogku diterjah. Ya, blogku memang telah diterjah tetapi bukanlah diterjah oleh En Ben yang glamer tu tapi diterjah oleh En Aried. Sebenarnya Aried pernah buat entri untuk menerjah blog tapi cuma lima blog je yang diperlukan. Aku pun saje mendaftarkan blog untuk diterjah dan akhirnya terpilih. Bila baca apa yang dia komen mengenai blog aku ni best juga.Ye la..ada juga kelemahan yang boleh diperbetulkan. Nak tau apa komen beliau terhadap blog aku bolehlah korang klik DI SINI.

Aku ni suka juga berblogwalking ke blog Aried sebab dalam blog dia banyak info-info yang menarik berkenaan tutorial, blogging dan yang utamanya berkaitan nuffnang dan traffik. Masa aku mula-mula berjinak-jinak dengan nuffnang pun, blog Aried ni la aku jadikan rujukan.

Nak tengok lagi blog sape yang diterjah silalah klik DI SINI

9 patah-patah kata:

fairuz n nani berkata...

haiii..for your information aried is my classmate=)

Jieda berkata...

fairuz n nani ~ ohh..ye ke

darkbatman berkata...

mesti hapi kan kak?

zeqzeq berkata...

ooh ingatkan terjah untuk diculik huhuu..kalau kena culik hilang Blog U hhee

aduka berkata...

bagus la tuh..
naikkan trafik..
=)

Jieda berkata...

darkbatman ~ sudah tentu mestila happy

Jieda berkata...

zeqzeq ~ bukan diculik la huhuhuuu

Jieda berkata...

aduka ~ tu la..moga2 traffik dapat dinaikkan

NiZaM Limited berkata...

TERJAHH sini gak. ahaks..