Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
18 April 2010

Achik Spin Meninggal Dunia


Baru ni bila aku jln ke blog Dahlia, ada entry mengenai Achik Spin meninggal. Mulanya macam tak percaya tapi bila ke blog Aie aka Darkbatman pun ada entry yang sama. Innalillahhiwainailaihirajiun... arwah meninggal akibat kemalangan jalan raya. Baru-baru ni iklan di TV3 dalam rancangan Jangan Tidur Lagi untuk hari rabu yang akan datang menampilkan arwah bersama Siti Nordiana sebagai artis jemputan.

Marilah kita sama-sama sedekahkan Al Fatihah kepada arwah agar rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama di kalangan orang yang beriman. Al Fatihah...

8 patah-patah kata:

ATikah Mustapa berkata...

ASKUM jieda..

alfatihah....
reaksi saya sma macm awak gaks....
member ckap achk spin dah x...ingat diorang buat lawak ke apa kan??

bila tgok sendiri paper...
barulah percaya...
sesungguhnya kematian akan menjemput kita bila-bila masa sahaja...

Jieda berkata...

Atikah Mustapa ~ ajal maut di tangan tuhan.biasanya pukul 8 mesti tgk berita,harini terlepas pulak.

IbuHakimHaikal berkata...

Alfatihah..br tau bl bc blog jieda ni..

Jieda berkata...

IbuHakimHaikal ~ sama2lah kita sedekahkan Al Fatihah kepada arwah

akuanakpahang berkata...

Al fatihah dan salam takziah buat keluarga beliau.

.::WaNiE::. berkata...

tulah terkejut

rizputra7 berkata...

al-fatihah

mamalieyna berkata...

al-fatihah..mmg mengejutkan kan..