Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
30 April 2010

Tag Dari Hani Pula...

Salam semua..ini adalah entri terakhir aku untuk bulan April. Esok dah masuk 1 Mei..sekejapnya masa berlalu.

Tag kali ni datangnya dari Fadzihani. Thanks hani. Beserta dengan tag ni..hani sertakan sekali award. Isshhh...rasa cam artis pula hehehe...



Jom kita tengok apa soalan yang perlu aku jawab.

1. 3 nama samaran kamu..?
i) ayong - maklumlah kakak sulung
ii) jieda - nama samaran di alam maya je
iii) zida - ni nama di alam realiti

2. 5 tarikh penting dalam hidup anda.?
i) 01 January
ii) 12 March
iii) 31 August
iv) 16 October
v) 29 December

3. 5 perkara yg anda buat semalam..?
i) pergi keja macam biasa
ii) pegi bank
iii) makan
iv) bawa balqis pegi klinik
v) ngadap depan internet

4. 5 perkara yang buat anda gembira..?
i) ketika digelar isteri
ii) ketika dapat anak
iii) dapat beli rumah sendiri
iv) dapat kerja di tempat sekarang
v) ketika disurprise pada harijadi

5. 5 drama kegemaran anda..?
*drama yg tengah follow skang ni.*
i) asmaradana
ii) adamaya
iii) penunggu gunung raya
iv) aliff firdaus
v) bujang sepah lalitamplom

6. 5 hobi kamu..?
i) baca novel
ii) buat crosstitch
iii) menonton tv
iv) layan internet
v) masak sesuatu yg baru

7. 5 tempat percutian idaman anda..?
i) cameron highland (yg paling sgt nak pegi)
ii) pulau sibu
iii) pulau langkawi
iv) -
v) -

8. 5 sebab kamu jawab soalan ni..?
i) kerana telah dipilih untuk selesaikan tag ini
ii) takde idea untuk entry baru
iii) -
iv) -
v) -

9. lihat siapa lak yg nk kena TAG...ni...
*taknak tag sesiapapun sebab award ni aku yang punya hehehe....*

12 patah-patah kata:

Siti berkata...

skang ni byk betul la tag.

zulkbo berkata...

salam..
alamak kena tag ke?
kak yong/orang perak yek?
rindu kat kuala kangsar lah
byk kenangan orang sana..

Jieda berkata...

Siti ~ haah la siti..memang tgh bermusim ni

Jieda berkata...

zulkbo ~ bukan orang perak tapi arwah mak suka ngan pengacara nama kak yong tu

pak long berkata...

salam...
amboi..sampai ati tak nak kongsi logo tag tu...

Jieda berkata...

pak long ~ hehehe...

darkbatman berkata...

aie penah tengok penunggu gunung raya.. klau akk biase tengok cite bleach kan.. sound dlm cite penunggu gunung raye 2 dkt2 same.hehe..nk tergelak jer tgk cite 2.

ain fathihah berkata...

rajin jawab tag. hehe

Shahril @ eddy_duyung berkata...

Salam..tgk di para 7,tpt percutian yg nak pegi..Pulau Sibu...sbnrnye dkt je dgn tempat kami..klu dah sggh ke P.Sibu,...jgn lupa sggh sama di Pulau Tinggi...k thx..

Jieda berkata...

darkbatman ~ citer bleach tu katun animasi tu kan

Jieda berkata...

ain fatihah ~ mood rajin tengah datang

Jieda berkata...

Shahril @ eddy_duyung ~ InsyaAllah