Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
08 April 2010

Gambar hidupan laut yang cantik

Petang-petang ni jom kita layan gambar hidupan laut yang tak biasa kita nampak







17 patah-patah kata:

mamalieyna berkata...

cantik la ciptaan Tuhan kan..^_^

p/s jieda..if comment ni setting jenis pop-up window, lg best tau! hehe..

Jieda berkata...

mamalieyna ~ rasa cam nak bela je hehehe

p/s:nape?

ieda berkata...

tengok haiwan laut ni teringat kat ikan2 kat aquarium di langkawi...thn 2008 kot,seminggu lepas saya g sana ikan2 tu kena racun oleh manusia bodoh mana ntah..habis mati ikan2 besar yg lawa2 tu.

Siti berkata...

unik..besarnya kekuasaan Allah swt.

Jieda berkata...

ieda ~ ye ke? sayangnya...memang bodohlah sape yang racunkan ikan-ikan tu

Siti ~ Tu la..cantik kan

cik iman berkata...

chanteQQnye..
kagum pada ciptaanNYA..")

mamalieyna berkata...

hehe..saje je cadang..if pop up window..after comment, leh continue baca n3 yg lain pulak..! tp tak kisah la, if selesa yg mcm ni, ok jer..^_^

AISYAH HANI berkata...

Subhanallah...

Jieda berkata...

cik iman ~ memang cantik

AISYAH HANI ~ Itulah kekuasaanNya

mamalieyna ~ ooo...ye ke.cadangan diterima.tukar balik hehehe..bukan apa,boleh juga bagi keselesaan kepada pembaca yang lain

pak long berkata...

salam..
memang lawa...kalau dapat bela boh dalam akuarium kat umah memang best..

amirah berkata...

subhanallah, ciptaan Allah sungguh indah

ain fathihah berkata...

subnallah.

dan nikmat tuhan yg manakah yang telah kita dustakan?

Jieda berkata...

pak long ~ tu la..tapi hidupan laut camni takleh nak bela sesuka hati kan

Fatihah berkata...

Cantik nyer..

Nashays berkata...

subhanallah...

Natasha berkata...

subhanallah.....Allahhuakhbar

rin~eirie de' sEcond berkata...

ganjil sbb x pernah nampak..
tpi comey n penuh warna warni..
~kuasa tuhan~